Chiar inainte de instituirea starii de urgenta in Romania, GLOBASIG Broker deja luase masuri pentru protectia angajatilor si desfasurarea activitatii la capacitate maxima in deplina siguranta, in conditiile raspandirii noului coronavirus, a declarat, pentru Publicatiile XPRIMM, Catalin BOICEANU, Director General Adjunct, GLOBASIG Broker.
„In prima faza, au fost implementate masuri privind: igienizarea birourilor, achizitia de materiale dezinfectante si protectie, pastrarea unei distante minime intre spatiile de lucru, iar pentru o parte din angajati s-a trecut la sistemul „work from home” pentru ca ulterior, incepand cu data de 11 martie 2020, absolut toti angajatii GLOBASIG sa isi desfasoare activitatea de la distanta, la capacitate maxima. Desi schimbarea modului de lucru a necesitat un efort, noi eram oricum pregatiti pentru un astfel de sistem de lucru, atat din punct de vedere al echipamentelor/tehnologiei (laptopuri, tablete, routere de internet portabile etc ), dar si d.p.d.v. al personalului care era deja „obisnuit” cu desfasurarea activitatii de la distanta”, a explicat Catalin BOICEANU.
In paralel, GLOBASIG si-a indreptat atentia si asupra partenerilor sai venind in suportul fiecarui asistent in brokeraj, aplicat pe fiecare caz in parte. „Astfel ca, pe langa faptul ca am pus la dispozitia colegilor nostri din teritoriu informatii si recomandari referitoare la masurile de preventie si protectie in cadrul punctelor de lucru si al contactului cu clientii, am transmis in teritoriu inclusiv echipamente de protectie (masti, manusi) si produse de igienizare (dezinfectanti pentru maini si suprafete), costurile cu acestea si cu distrubutia lor fiind suportate integral de catre GLOBASIG”, a adaugat oficialul brokerului.
„De asemenea, suntem conectati si in continua comunicare cu partenerii nostri din toata tara pentru a identifica solutii punctuale pentru orice fel de situatie care necesita implicarea si suportul nostru.
Consideram ca in aceste momente cel mai important este sa fim alaturi de oameni, pentru ca numai impreuna si cu implicarea tuturor vom reusi sa trecem cat mai repede si cu brio prin aceste momente dificile”, a completat Catalin BOICEANU.
Totodata, GLOBASIG a pus accent pe nevoile si protectia clientilor.
„Clientul trebuie sa fie in centrul atentiei oricarui broker si nici acum nu ne indepartam de aceasta linie. Consultanta in acest context inedit prin care trecem va face diferenta relatiei pe viitor. Rolul nostru este sa sprijinim clientul sa treaca peste o perioada dificila si facem acest lucru adaptat fiecarei situatii in parte”, a afirmat Catalin BOICEANU.
„Masurile aplicate in punctele de lucru GLOBASIG sau ale partenerilor nostri au ca scop, atat protectia clientilor nostri, cat si a colegilor nostri. Mai mult decat atat, am interprins toate masurile pentru a ii indruma pe clienti sa evite pe cat posibil plata in numerar si sa utilizeze metode de plata de la distanta (OP, plata online, POS)”, a mai spus el.
Conform reprezentantului GLOBASIG, pentru a limita deplasarea clientilor, transmiterea politelor de asigurare catre si dinspre client se face in format electronic, iar in cazurile in care este necesara transmiterea fizica a documentelor, in cele mai multe cazuri acest lucru este efectuat prin intermediul angajatilor/partenerilor GLOBASIG, respectand normele de igienizare si protectie recomandate.
Mai multe declaratii pe aceasta tema veti putea citi in Revista PRIMM Asigurari & Pensii, ce va fi lansata in curand sau pe 1asig.ro.